Opći uvjeti

I. Opće odredbe

Ovi Opći uvjeti korištenja i poslovanja (u daljnjem tekstu: Uvjeti) propisuju uvjete pod kojima PROFI SERVIS j.d.o.o. pruža usluge održavanja, popravaka i ugradnje klima-uređaja.

Korisnikom usluge smatra se svaka fizička ili pravna osoba koja naruči uslugu putem kontakt-obrasca, e-maila, kontakt-telefona ili izravno na adresi pružatelja usluge (u daljnjem tekstu: Naručitelj).

Pružatelj usluge:

  • Naziv: PROFI SERVIS j.d.o.o.

  • Sjedište: Donje Mrzlo Polje Mrežničko 73, 47250, Duga Resa

  • OIB: 22535172433

  • MBS: 081550799

  • Osoba ovlaštena za zastupanje: Damjan Milković

  • Kontakt e-mail: kontakt@profiservis.hr

Pristupanjem i korištenjem web-stranice www.profiservis.hr, kao i naručivanjem usluga, Naručitelj potvrđuje da je upoznat s ovim Uvjetima i da ih u potpunosti prihvaća.

II. Predmet i naručivanje usluga

Predmet Uvjeta: Predmet ovih Uvjeta je uređenje odnosa između Pružatelja usluge i Naručitelja, a odnose se na usluge servisiranja, dubinskog pranja, popravka i ugradnje (montaže) klima-uređaja.

Naručivanje usluga: Usluge se naručuju putem kontakt-obrasca na stranici “Kontakt”, putem e-maila kontakt@profiservis.hr ili pozivom na kontakt-telefon 047/432-403.

Zaključenje ugovora: Ugovor o pružanju usluga smatra se zaključenim u trenutku kada Pružatelj usluge telefonski, pismenim putem (e-mailom) ili potpisom radnog naloga na terenu potvrdi termin i prihvati narudžbu Naručitelja. Prihvaćanjem narudžbe Naručitelj je suglasan s cijenom i uvjetima pružanja usluge.

Cijene usluga: Cijene su iskazane u cjeniku Pružatelja usluge, dostupnom na web-stranici. Pružatelj usluge zadržava pravo naplate troškova dijagnostike i izlaska na teren, sukladno važećem cjeniku, čak i ako se usluga popravka ne izvrši.

III. Plaćanje usluga

Načini plaćanja: Naručitelj može izvršiti plaćanje usluge na jedan od sljedećih načina:

  1. Plaćanje na terenu: Gotovinom.

  2. Plaćanje virmanom/bankovnom doznakom: Isključivo za tvrtke (pravne osobe) prema ispostavljenom računu u dogovorenom roku.

Izdavanje računa: Pružatelj usluge obvezan je Naručitelju izdati račun za izvršenu uslugu.

IV. Garancija i odgovornost

Garancija na rad i dijelove:

Pružatelj usluge jamči za kvalitetu izvedenih radova servisa, popravaka i ugradnje te za ispravnost ugrađenih dijelova.

  • Jamstveni rok iznosi 1 (jednu) godinu od datuma izvršenja usluge i izdavanja računa.

  • Jamstvo se odnosi na ponavljanje istog kvara ili na nedostatke koji su izravna posljedica nekvalitetno izvedenog rada.

Isključenje odgovornosti i jamstva:

Jamstvo i odgovornost se isključuju u sljedećim slučajevima:

  1. Ako je Naručitelj pokušao samostalno ili je angažirao neovlaštenu treću osobu za popravak ili intervenciju na uređaju nakon izvršene usluge.

  2. Ako je kvar nastao zbog više sile, neispravnosti električnih instalacija Naručitelja, nepridržavanja uputa proizvođača uređaja ili nemara Naručitelja.

  3. Ako kvar nije povezan s ranije izvršenim radom.

  4. Ako je izvršen samo redovit godišnji servis ili dubinsko pranje klima-uređaja.

V. Prigovori i raskid ugovora

Pravo na prigovor (reklamaciju):

Naručitelj ima pravo na prigovor zbog materijalnih nedostataka na pruženoj usluzi u zakonski propisanom roku.

Podnošenje prigovora: Pisani prigovor, sukladno Zakonu o zaštiti potrošača (čl. 10.), Naručitelj je dužan podnijeti putem e-maila na kontakt@profiservis.hr ili poštom na adresu sjedišta.

  • Pružatelj usluge obvezuje se Naručitelju potvrditi primitak prigovora bez odgađanja te na prigovor odgovoriti u pisanom obliku u roku od 15 dana od dana primitka prigovora.

Raskid ugovora (Pravo na odustanak):

S obzirom da se u većini slučajeva radi o ugovorima izvan poslovnih prostorija ili na daljinu:

  1. Naručitelj, koji je potrošač, ima pravo jednostrano raskinuti ugovor u roku od 14 dana od dana sklapanja ugovora, ukoliko pružanje usluge još nije započeto.

  2. Ako Naručitelj zatraži da pružanje usluge započne u roku od 14 dana od sklapanja ugovora, a u tom je roku usluga u potpunosti izvršena, Naručitelj gubi pravo na raskid ugovora.

  3. Ako je usluga započeta, a nije u potpunosti izvršena, Naručitelj je dužan platiti Pružatelju usluge iznos koji odgovara dijelu usluge koji je do raskida ugovora izvršen.

VI. Zaštita osobnih podataka i kolačići

Pružatelj usluge obvezuje se postupati s osobnim podacima Naručitelja sukladno Općoj uredbi o zaštiti podataka (GDPR).

Sve informacije o prikupljanju, obradi, pohrani i zaštiti osobnih podataka, kao i politici korištenja kolačića (cookies) detaljno su opisane u Politici privatnosti.

VII. Rješavanje sporova

U slučaju spora, Pružatelj usluge i Naručitelj nastojat će spor riješiti mirnim putem. U suprotnom, za rješavanje sporova nadležan je Općinski sud u Karlovcu, odnosno Trgovački sud u Zagrebu (Stalna služba u Karlovcu) za trgovačke sporove, ovisno o vrsti spora. Primjenjuje se pravo Republike Hrvatske.

VIII. Završne odredbe

Pružatelj usluge zadržava pravo izmjene ovih Uvjeta. Svaka izmjena Uvjeta bit će objavljena na web-stranici www.profiservis.hr i stupa na snagu danom objave.

Zadnje ažuriranje: 29.9.2025.

Scroll to Top